Translate

sobota 11. ledna 2014

Už je po vánocích,

a tak můžu ukázat věci, které jsem chystala jako dárky na vánoce. Ono by to stějně dřív nešlo, protože jsem je dělala na poslední chvíli. Hlavně tričko, které jsem dokončila 24. prosince o půl druhé ráno. Zažehlit jsem ho už nestihla, takže to proběhlo až po obdarování.

Jsou to dárky, které jsem dělala pro Kačenku. Už hodně dlouho si přála tričko s delfínky. Já jsem jí ho kdysi dávno slíbila a pak jsem doufala, že na to třeba zapomene. Ale kdepak Kačenka, aby něco zapomněla. Pořád mi ho připomínala, až jsem jí ho slíbila na vánoce a to už jsem fakt musela splnit. Chtěla jsem malovat na čistě bílý podklad, ale našla jsem v obchodech už jen takové smetanové. Je to bio bavlna z C a A. Nakonec jsem ráda, protože se mi asi líbí víc, než kdyby bylo čistě bílé. Na malování jsem použila metalické barvy, na delfínky jsem si udělala šablonku - jen z tvrdého papíru, protože se mi už v noci nechtěla vyřezávat z plastu, a nakonec jsem všechno ozdobila nalepovacími kamínky Swarovski. Můžu jen doporučit, protože na tričkách vypadají moc pěkně. On by stačil i nějaký motiv z nich poskládaný a oživilo by to každé tričko.




Dalším dárkem byla oblíbená taštička Desiré, kterou jsem si kdysi dělala pro sebe podle časopisu Marina. Od té doby jsem poslouchala, jak by se Kačence hodila, že už je její pouzdýrko na pastelky malé a potřebovala by nové atd. Tak jsem se jí nakonec nenápadně v obchodě s látkami vyptala, která se jí líbí nejvíc, abych koupila nějakou podle jejích představ. Vybrala si kupodivu černou látku s ťapkami a černou s barevnými kočičkami. Původně jsem si totiž myslela, že jí udělám ještě kabelku (proto ty kočky), ale to už jsem fakt nestihla. Takže barevné kočky na černé čekají v šuplíku a ke slovu se dostaly zatím jen ťapky. Doplnila jsem je o modrou ze svých obarvených látek. Moc by si mi líbila i s růžovou, jenže to vypadá, že hlavní růžové období máme za sebou, tak jsem zkusila modrou. Když měla všechno růžové, bylo už to občas otravné, ale zase jsem vždycky věděla, s čím uspěju. Teď už v tom tak jasno nemám, ale modrá myslím byla dobrá volba.

střih: Bellet design

střih: Bellet design

střih: Bellet design
A kabelka bude z této:


Hlavně prý musí mít hodně kapsiček, aby bylo kam schovávat různé poklady. Až bude hotová, ukážu ji. Podkud se mi teda povede. A snad to bude dřív než o příštích vánocích.

Děkuji za nakouknutí a přeji hezký večer.
Jana

4 komentáře:

  1. Jani jsi šikulka, tričko je nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Taky z něj mám velkou radost a co teprve Kačenka!

      Vymazat
  2. Ahoj, Jani! Myslím, že ten váš ježíšek je taaak šikovný! A z Kačenky už je slečna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkuji. A Kačka už chodí do 1. třídy! Když jsi ji naposledy viděla, byla ještě malý prtě.

      Vymazat