Translate

pátek 15. ledna 2021

Opět video na volné quiltování

 Líbil se vám polštář, který jsem ukazovala na Facebooku, tak jsem se rozhodla, že vám natočím video, jak na quiltovaný vzor. Přiznám se, že pro mě není problém vytvořit nějaký vzor, ale je pro mě problém ho pojmenovat. Proto v názvech článků a videí nenacházíte speciální jména, protože opravdu nevím, jak je nazvat. Některé vzory jsou zavedené a mají svůj název. Ty jste u mě nacházeli zpočátku, když jsem začala videa vkládat na Youtube. Teď už jsou to vzory, které mě prostě jen tak napadnou, směs různých čar, ke kterým mě inspiruje pohled na nějaký detail v přírodě, v architektonicky zajímavých budovách, nebo třeba zentangle. Tíhnu spíše ke grafickým, jednodušším typům vzorů, bez přílišných kudrlinek a romantiky. I peří u mě občas najdete, ale většinou jsou to jiné věci. Ale pokud se občas kouknete na to, co dělám, tak vám to musí být jasné. 

Takže zde je vzor, který se hodí spíše na menší věci, na deku nebude příliš vhodný. A samozřejmě nejvíce vynikne tehdy, když použijete jednobarevný podklad a kontrastní barvu nitě. Vzorované látky zde moc neuplatníte. 





A zde je to video: https://www.youtube.com/watch?v=NfSzis3jnJQ&t=7s


Krásný den všem

Jana

6 komentářů:

  1. Teraz som došila prešívaný obrus a ako som sa zapotila, udrela ... a pritom popri tom tvojom quiltovaní to ani nič nie je! Zas ťa trochu viac obdivujem - kto neskúsil nevie, čo sú to za hodiny a hodiny pri stroji ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Marti. Ale nezapomeň, že ubrus je poněkud větší než ten můj základ na polštář, takže je s ním více dřiny. Já proto dělám nejraději malé kusy, protože se s nimi mnohem líp pracuje pod strojem. A ano, jsou to hodiny a hodiny :-)

      Vymazat
  2. Teda to je úchvatné. Klobouk dolů. Jen se chci zeptat, kde kupujete čisté polštáře jako výplň? Našla jsem nějaké tady. Ale nevím...poradíte?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, výplně si sama vyrábím. A jen teď nevím, jestli je to skutečně dotaz, který Vás zajímá, nebo jen docela šikovný způsob, jak odkázat na konkrétní obchod.

      Vymazat