Translate

pondělí 4. ledna 2021

Taštička z Janina občasníku, ze které je samostatný návod

 Součástí Janina občasníku podzim - zima 2020, který jsem vydala chvíli před Vánocemi, je také jedna taštička. Ta taštička je specifická tím, jak je na ní ušité pevné dno. Je to můj vlastní způsob šití pevného dna, které přesně sedne kam má, nikde nic nepřesahuje, nikde nic nechybí a navíc můžete stejný způsob šití dna použít třeba na kabelky. 

Doposud bylo šití dna moje malé tajemství, na které se mě občas někdo zeptal, ale já jsem byla tajemná jak hrad v Karpatech. A teď jsem se rozhodla, že se o něj s vámi podělím. Musím se přiznat, že dříve jsem se občas potýkala s pocitem, že si musím něco uchovat pro sebe, že pak bude hodně dalších lidí dělat to co já a tak to nebudu raději nikomu prozrazovat. Postupně jsem se ale dopracovala k poznání, že nechci ustrnout na místě. Nechci dělat pořád ty stejné věci dokola. Naopak chci dělat věci nové, realizovat nové nápady, nové výzvy, nové postupy. Nejde ale o žádný postoj typu "to jsem už dělala, tak to opakovat nebudu". Když se někomu líbí něco, co jsem už prodala, tak mu to klidně znovu udělám (tedy kromě obrazů, to jsou jedinečné a většinou i neopakovatelné záležitosti). Ale já sama ze sebe nemám potřebu tvořit stále dokola to stejné. Sériová výroba mě zkrátka a jednoduše neoslovuje.  Potřebuji se vyvíjet a hledat řešení nových výzev. Je to pro mě přirozená životní potřeba. A toto uvědomění mě přivedlo k tomu, že se s vámi podělím i o to, co jsem donedávna považovala za své know-how. Až objevím něco dalšího, tak si to zase chvilku nechám pro sebe a pak to třeba zase pustím dál. Samozřejmě sebevědomě počítám s tím, že opět něco dalšího bude :-)

Takže návod na tuto taštičku s odšitými rohy, pevným dnem a aplikacemi najdete v Občasníku. Ale nejen tam. Dostala jsem prosbu, zda bych nemohla poskytnout samostatně návod pouze na taštičku. Po chvíli přemýšlení jsem si říkala, proč ne, tak jsem ho udělala a nakonec jsem se rozhodla ho dát k dispozici i ostatním. Není to cenově extra výhodná záležitost, když to porovnám s obsahem občasníku, ale pro toho, kdo by měl zájem opravdu jen o tu taštičku a nic jiného ho nezajímá, je to poloviční výdaj. Tak třeba se vám to bude hodit. 

Za fotkami taštičky z občasníku pak najdete fotky taštiček šitých stejným způsobem, jen s jinými vzory. Tak to můžete brát jako inspiraci. 

Občasník je k dispozici zde.

Samostatný návod na taštičku najdete zde












 


Přeji všem krásný den a protože toto je první příspěvek v novém roce, tak také co nejspokojenější nový rok 2021. 

Jana

2 komentáře:

  1. Vaše stránky navštěvují pravidelně a práci rukou sledují na YouTube .Objednala jsem si občasník a jsem mile překvapena. Vše srozumitelně popsané a jedním slovem nádhera. Přeji Vám dodatečně do nového roku hodně nápadů a tvořivého ducha a mnoho spokojených tvorilek.Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :-) I já Vám přeji krásný a tvořivý rok 2021.

      Vymazat